.old pulteney - 8 - g&m

abv: 40%
type: single malt
fles: 70cl, €25,- geproefd met 5cl sample
filtratie: onbekend
karamel E150a: onbekend

score: +++

conclusie: Ook deze Gordon & MacPhail botteling heb ik geproefd voordat ik met proefnotities begon. Wel heb ik op het dopje 3 en half sterretje getekend, dus ik zal hem wel OK gevonden hebben. Ik ga maar weer eens op zoek naar een nieuw setje proefflesjes, of een hele fles van deze serie.

Whisky's van Connoisseurs' Choice (Gordon & MacPhail) zijn over het algemeen goede en zeldzame whisky's. Uiteraard gedistilleerd door de distillateur zelf, maar op jonge leeftijd gekocht door Gordon & MacPhail, gerijpt in hun eigen warenhuis en gebotteld op een door hen geschikt bevonden tijdstip.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.